"MEER DAN 25 JAAR ERVARING"

Vanuit de basis, nl 'wie/wat' de organisatie is, verken ik hoe zij zichzelf ziet en hoe de omgeving haar ziet. Komt dat met elkaar overeen of is er bijsturing nodig? En als er overeenstemming is, wat wil je dan aan wie communiceren? Met als belangrijkste vraag; doen de voorgenomen marcom inspanningen recht aan de basis en versterken zij de organisatie?

Sr. Marketing Communicatie manager

Ruim 30 jaar werk ik voor organisaties als Unilever, Douwe Egberts, Lintas, DDB, Robeco, ANWB, Cordaid, Eurocard/Mastercard, MultiFlexx en veel verschillende ministeries. En het belangrijkste inzicht is dat alle marcom inspanningen pas echt succesvol, zijn als ze kloppen met de identiteit en kerncompetentie van de organisatie.

Marketing Communicatie advies

Soms zijn er bepaalde marketing en/of communicatievraagstukken waar je strategische denkkracht bij nodig hebt. Een advies over positionering, het inrichten van een communicatiecampagne met verschillende communicatiemiddelen (tv, radio, dagbladen, banners en/of inzet van social media), of hulp bij het opzetten van een marktonderzoek. Met andere woorden een project met een kop en een staart; ook daar kan ik je bij helpen. Met advies, maar ook met de uitvoering daarvan.

ZZP-denktank

Als ZZP’er heb je vaak al goede ideeën over jezelf neerzetten in de markt. Soms heb je behoefte aan een klankbord dat de juiste expertise meebrengt. Dat kan voor grotere zaken als positionering en merk bouwen, maar ook voor kleinere zaken als meekijken met een te maken brochure of website. Ook hier geldt; alles communiceert!